MCT- 15 de febrer de 2024

La Mancomunitat Camp de Túria ha lliurat els premis als guanyadors del concurs de microrelats TecnOK. El servei de la UPCCA (Unitat de Prevenció Comunitària de Conductes Addictives) de l’ens supramunicipal ha convocat per novè any consecutiu aquest esdeveniment que té com a finalitat promoure el bon ús de les noves tecnologies entre els més joves.

En aquesta edició han participat un total de 161 estudiants de primer i segon cicle d’Educació Secundària Obligatòria distribuïts entre els diferents centres de la comarca Camp de Túria: 65 al Col·legi Santa Ana (Llíria), 22 al Col·legi IALE (L’Eliana), 31 a l’IES San Antonio de Benagéber, 13 al Col·legi Rivas Luna (L’Eliana) i 30 al Col·legi Nuestra Señora de l’Assumpció (Riba-Roja de Túria).

En l’esdeveniment s’han entregat diferents guardons als alumnes d’aquests centres educatius: un iPad als primers premis, eBooks als segons i SmartWatch als tercers. Els guanyadors del primer nivell (1r i 2n d’ESO) han estat:

1r premi per a Luis Martín, del Col·legi IALE amb “Torna a somriure”.

2n premi per a Isabel San Peñarrocha, del Col·legi Santa Ana amb “Les fotos”.

3r premi per a Emilio Cortés, del Col·legi Santa Ana amb “Noves Tecnologies”.

Els guanyadors del segon nivell (3r i 4t d’ESO) han estat:

1r premi per a Mireia Valero, del Col·legi Santa Ana amb “Arrels”.

2n premi per a Alba Esteve, del Col·legi Santa Ana amb “Melodíes”.

3r premi per a Carlos Gómez-Senent, de l’IES San Antonio de Benagéber amb “Una curiosa solució”.

El jurat d’aquesta 9a edició ha estat compost per: Dª Isabel González, tècnica de la UPCCA de la Mancomunitat Camp de Túria; Dª Beatriz Gámez, treballadora social de Serveis Socials; D. Josep Daniel Plasencia, educador de EEIIA (Equip Específic en Intervenció en Infància i Adolescència); Dª Vanessa Pérez, professora del Col·legi IALE i Dª Lola Velázquez, professora del Col·legi Nuestra Señora Asunción.

 

Amb aquest tipus d’iniciatives, la Mancomunitat Camp de Túria pretén premiar la reflexió, l’enginy i la creativitat i fomentar l’ús de la llengua escrita per alertar sobre els problemes derivats d’un ús excessiu o negatiu de les noves tecnologies en els joves de la comarca.